50 de elevi din ciclul primar și gimnazial din 3 comunități rurale din județul Prahova au fost incluși în acțiuni de remediere și orientare educațională, prin modelul Aflatoun. Am înființat 3 cluburi de tip Aflatoun în comunitățile vizate, în care profesorii și facilitatorii comunitari îi ajută pe elevii interesați să-și îmbunătățească participarea și performanța școlară. Mai mult, elevii au beneficiat de consiliere individuală și de grup și orientare școlară, iar familiile lor au fost implicate în procesul educațional. Profesorii s-au implicat voluntar în proiect și au dezvoltat un curriculum pentru educația remedial-corectivă, în special pentru materiile matematică și limba română, la care elevii întâmpină cele mai mari probleme. Un alt rezultat important al proiectului a fost formarea a 3 grupuri de inițiativă la nivelul celor 3 comunități implicate (Boldești, Coțofana, Poieni), care, prin facilitarea comunitară primită, s-au coagulat pentru a acționa mai benefic în interesul comunităților lor. 180 de persoane au fost implicate în evaluarea nevoilor și resurselor comunitare din cele 3 comunități implicate în proiect.
Agenție ExecutivăFundația Secretariatul RomilorParteneriFundația PACT - Parteneriat pentru Acțiune Comunitară și TransformareNumărul contractuluiCSS 21ComponentăSocialJudețulBucureştiZona de desfășurareLocalTematicăEducațiePerioada de implementare01.08.2013 – 31.08.2014Bugetul proiectului (CHF)67,792Contribuția elvețiană (CHF)60,911Website-ul proiectuluiN/AWebsite-ul agenției executivegitanos.org