Prin proiect am reușit să schimbăm perspectiva și comportamentul cetățenilor cu privire la dezvoltarea durabilă și la protecția mediului, formând un grup responsabil, autocritic, care să acționeze în mod responsabil și independent. Prin asigurarea tematizării a 4 subiecte sensibile din domeniul protecției mediului și dezvoltării durabile, am reușit să creștem comunitatea online a platformei „Think Outside the Box”. Am abordat teme precum schimbările climatice, defrișările, gestionarea deșeurilor și ecologia urbană. Aceste 4 subiecte au fost discutate în mod specific în 1.168 de articole, astfel că relatările zilnice despre evenimente și tendințe au devenit mai bine structurate. Drept urmare, TOTB a reușit să-și loializeze cititorii existenți și chiar să extindă grupul persoanelor ce urmăresc articolele și relatările, asociindu-se cu brandul Think Outside the Box. În același timp, comunitatea de Facebook a TOTB a crescut considerabil pe întreg parcursul proiectului.
Agenție ExecutivăAsociația Media IndexParteneriN/ANumărul contractuluiCSM 06ComponentăMediuJudețulClujZona de desfășurareNaționalTematicăEducațiePerioada de implementare01.07.2013-31.12.2014Bugetul proiectului (CHF)75,580Contribuția elvețiană (CHF)68,000Website-ul proiectuluitotb.roWebsite-ul agenției executiveN/A