Am consultat 4 organizații de mediu pentru a crește nivelul de informare a grupurilor țintă asupra nevoilor de abordări inovatoare în scopul educării și facilitării consumului durabil în România. 21 de respondenți au participat la un studiu care a vizat organizațiile de mediu și pe cele comunitare. Am informat peste 110.000 de persoane prin infograficul studiului, în timp ce 40 de instituții au primit raportul și informații privind metodologia de studiu. De asemenea, am lansat programul „Impact Factory” cu scopul identificării și dezvoltării de noi soluții inovatoare antreprenoriale în domeniul consumului durabil. În cadrul acestuia au fost generate peste 100 de idei în timpul atelierelor de lucru, dintre care 63 au fost înscrise în program. În final, 8 idei au fost selectate pentru a continua în etapele ulterioare de planificare a afacerii și de pregătire pentru prototipare/ lansare. Antreprenorii au vizitat partenerul elvețian, Impact Hub Zürich, unde s-au întâlnit cu mentori și antreprenori locali de impact și au obținut noi perspective pentru afacerile lor. Ca rezultat al acestui proces de incubare, 4 antreprenori au reușit să testeze și să lanseze servicii/ produse în domeniul educației ecologice sau al consumului durabil, de care au beneficiat peste 800 de persoane.
Întâlnirea de schimb de experiențe cu partenerul elvețian a generat 2 noi concepte cu rol strategic, un nou model de program de incubare și pachete pentru membri. Prin aceste noi strategii, am sporit capacitatea organizațională a asociației de a susține inițiative antreprenoriale de mediu, inovatoare, prin competențe în mentorat și prin facilitarea accesului la investiție.
Agenție ExecutivăAsociația ROPOTParteneriImpact Hub ZürichNumărul contractuluiCSM 24ComponentăMediuJudețulBucureştiZona de desfășurareNaționalTematicăConsum durabilPerioada de implementare15.03.2016-31.05.2017Bugetul proiectului (CHF)81,295Contribuția elvețiană (CHF)73,117Website-ul proiectuluiwww.impactfactory.roWebsite-ul agenției executiveN/A